ارتباط

اطلاعات تماس :

 

 

 

e-mail :

Tel :

بخش فروش

09158088089

05118210387

ساعات تماس 9 الی 14 

و  18 الی 22

 

 

 

+ نمایندگی ها

.

پرداخت آنلاین

پرداخت و خرید اینترنتی توربونت از طریق کارت های عضو شتاب



 

صفحه اصلی ويژگي هاي نرم افزار

ويژگي هاي نرم افزار TurboNetManager

نرم افزار
» ويژگي هاي نرم افزار TurboNetManager :
برخي از امكانات منحصر به فرد نرم افزار TurboNetManager

»  كاربرد آسان و سادگي : اولين چيز و شاخص ترين مسئله اي كه اين نرم افزار را از نرم افزار هاي مشابه مجزا مي سازد سادگي كار با آن مي باشد. قسمت هايي كه روزانه به صورت خيلي زياد با آن سر و كار داريد جلوي روي شما قرار دارند و در عين حال به بخشهايي كه موجب قدرت اين نرم افزار شده به سادگي مي توانيد دسترسي داشته باشيد. بعد از كار با نرم افزار خود متوجه UserFriendly بودن آن خواهيد شد.

»  مدیریت حجم / پهنای باند : یکی از دغدغه های مدیران کافی نت و موسسات و دانشگاه ها مدیریت حجم دانلود و پهنای باند کاربران می باشد. به کمک نرم افزار توربونت می توانید با گزینه های مختلف از جمله دریافت مبلغ در ازای دانلود یا کاهش پهنای باند سیستم های کاربران پر مصرف به مدیریت این مهم بپردازید.
 
»  قوانین جدید :  یکی از مسائل مهم بروز بودن و همگام بودن با قوانین جدید مدیریت کافی نت می باشد. سازگاری با قوانین جدید پلیس فتا برای کافی نت ها از جمله شاخصه های توربونت می باشد. قوانینی همچون بایگانی سایت های بازدید شده توسط کاربران و یا اطلاعات هویتی کاربر. همچنین با وارد کردن کد ملی کاربر قدیمی خود می توانید سایر مشخصات آن کاربر را در بایگانی داشته باشید. یعنی نیازی به وارد کردن دوباره ی مشخصات کاربر نیست.

»  ظاهري بسيار زيبا و جذاب : اين نرم افزار با متد هاي استاندارد برنامه نويسي طراحي شده كه باعث زيبايي و راحتي كار با آن گشته است. عكس هايي از اين نرم افزار را مي توانيد در همين وبسايت مشاهده نماييد.
 
»  دوام و اعتماد به نرم افزار :  به طور حتم یکی از ویژگی های مهم نرم افزار مدیریتی قابل اعتماد بودن و دوام نرم افزار می باشد. بی شک در کنار قدرت نرم افزار نداشتن اشتباهات (باگ) نرم افزاری و خطاهای Runtime  و یا خطا های منطقی  (Logic)  یکی از مهمترین پارامتر های اعتماد به یک سیستم نرم افزاری می باشد. توربونت علاوه بر الگوریتم برنامه نویسی قوی سعی کرده با روش های منطقی خطاهای سمت کاربر (اپراتور) را کاهش داده و با قرار دادن گزینه ها و راهنمایی های مناسب اپراتور را در پیشبرد کاربری نرم افزار هدایت نماید.
 

»  سيستم كاملا اتوماتيك : در نرم افزار هاي مشابه ديگر شما براي محاسبه قيمت يا بايد سيستم ها را در ابتداي كار غير قفل و در انتها قفل نماييد يا مجبوريد براي كاربران شناسه جدا تعريف كنيد. نرم افزار ما هردو اين قابليت ها را دارد اما سيستم اتوماتيك اين نرم افزار نياز شما را به اين دو روش بر طرف مي كند. به محض استفاده كاربران از استيشن مورد نظر زمان شروع كار آنها تنظيم مي گردد. پس شما با خيال راحت مي توانيد به كار خود برسيد و در هنگام خروج كاربران مبلغ را از آنها دريافت نماييد. در كنار اين سيستم ساير روش ها مانند قفل نمودن سيستم ها، سيستم اكانتينگ و ... نيز مهيا مي باشد.
 
»  سيستم آنتي تروجان : اين نرم افزار با اسكن كردن درگاههاي ويندوز و مشاهده رفتار غير مجاز نرم افزار هاي هك آن ها را رديابي نموده و از كار انداخته و بطور كامل سيستم را پاك سازي مي نمايد. در ضمن پيامي به شما مبتني بر آلوده شدن سيستم ارسال مي گردد.
 
 »  محدود كردن سرعت دانلود (پهناي باند) : به كمك اين نرم افزار مي توانيد سرعت دانلود در استيشن ها را محدود كنيد و مشتركين با سرعت دانلود متفاوت بسازيد. 
 
 
 
»  فیــــلترینگ و بستن دسترسی :  قابلیت مهم دیگری که در موسسات و دانشگاه ها کاربرد دارد بستن دسترسی به سایت های خاص می باشد. این قابلیت نرم افزار باعث می شود تا بتوانید جلوی دسترسی کاربر به سایت های مشخص شده را بگیرید.
 
»  محدودیت دانلود برمبنای حجم : محدود كردن حجم دريافتي براي كاربران. امكان ساخت مشتركين بر مبناي حجم دانلودي. اعمال محدوديت دانلود بر اساس حجم. مشاهده پهناي باند استفاده شده توسط استيشن ها. قفل نمودن سيستم ها پس از مصرف حجم تعيين شده به صورت خودكار.بر خلاف نرم افزار هاي كاهنده پهناي باند اين نرم افزار سرعت دانلود و بارگذاري صفحات را كاهش نداده بلكه بر روي حجم دريافتي كنترل دارد. امكان تعريف قيمت براي هر مگ حجم اضافي دانلود شده توسط كاربر.

»  بستن اتوماتيك : با اين نرم افزار مي توانيد مانع دسترسي كاربران به بخش هاي مختلف (از سير تا پياز) ويندوز شويد. هر بخشي از ويندوز كه حتي مايكروسافت هم براي بستن آن راهكاري ارائه نكرده باشد با اين نرم افزار بسته مي شود. اين نرم افزار از الگوي منحصر به فردي براي ايجاد محدوديت استفاده ميكند كه باعث شده روش هاي مختلف دسترسي به يك بخش به طور مثال رجيستري اديتور بي نتيجه باشد. شما به کمک این بخش حتی می توانید پروفایل های یاهو را نیز مسدود کنید.

»  محافظ : اين نرم افزار داراي سيستم محافظ مي باشد كه مانع هك خود نرم افزار توسط هكر ها ميگردد. و با وجود اين محافظ نمي توان كلاينت برنامه را از كار انداخت.

»  پايداري : قطع برق اختلال در شبكه ريست نمودن، نرم افزار هاي تنظيم كلاك CPU و هيچ چيز ديگر نميتواند موجب اختلال در محاسبه قيمت براي كاربران شود.

»  راهنماي هوشمند و فارسي : راهنماي هوشمند برنامه به طور خودكار راهنمايي هاي لازم براي استفاده از برنامه را به شما ارائه مي دهد.
 
»  اعمال محدودیت برای اپراتور ها : شما به کمک این نرم افزار می توانید بخش های مختلف نرم افزار را دسته بندی نموده و اجازه دسترسی به بخش های خاصی از نرم افزار را برای اپراتور های خود تعریف کنید.
 
»  گفتگو با کاربران : با این نرم افزار می توانید هرگاه که لازم باشد با کاربران گفتگو نمایید. در این گفتگو امکان استفاده از شکلک های یاهو نیز فراهم آمده است.
 
»  امکان استفاده در انواع شبکه ها : می توانید این نرم افزار را برروی شبکه های ورک گروپ و دومین چه به صورت کابلی و چه به صورت وایرلس نصب نمایید.
 
»  استفاده از نسخه های جدید : در صورتی که برنامه را رجیستر نمایید می توانید از نسخه های بعدی نرم افزار استفاده کنید.
امكاناتي در اين نرم افزار كه ممكن است در نرم افزار هاي مشابه هم وجود داشته باشد :

»  دو زبانه : فارسي (كاملا فارسي) و انگليسي (كاملا انگليسي)

»  تاريخ شمسي

»  سيستم اكانتيك : در كنار امكان استفاده از سيستم اتوماتيك برنامه مي توان از سيستم اكانتينگ نيز استفاده نمود. حتي مي توان سيستم ها را به حالت فقط اكانتيك تنظيم نمود. نرخ پايه متفاوت براي كاربران مختلف.ثبت پرداختي كل براي كاربران و امكانات جستجو و محدوديت تعداد روز براي اكانت ها و ... در بخش اكانتيك فراهم مي باشد. اين نرم افزار داراي دو نوع مختلف اكانت مي باشد.اكانت هايي كه كاربران در ابتدا هزينه اكانت را مي پردازند (مانند كارت هاي اينترنتي) و اكانت هايي كه كاربران پس از استفاده و به طور مثال به طور ماهانه حساب خود را مي پردازند (براي شبكه هاي اداري و دانشگاهي) شما می توانید برای اکانت ها محدودیت حجمی اتخاذ نمایید. بدین صورت که هر کاربر حق استفاده از چقدر حجم برای دانلود در ساعت یا در روز و یا در کل داشته باشد.همچنين مي توان با ساخت گروه هاي مشتركين آنها را دسته بندي كرد و خصوصياتي مانند حق استفاده از استيشن هاي خاص / ساعات خاص و ... براي هر گروه تعريف نمود. به طور مثال اين قابليت در مراكز دانشگاهي براي تفكيك مقاطع تحصيلي مفيد مي باشد. همچنين براي شارژ اكانت ها به صورت گروهي و يا تخصيص ساير ويژگي هاي مشتركين به صورت عمده و گروه بندي شده مي توان از اين قابليت بهره برد.
 
»  انتقال كاربر : مي توانيد كاربري را از يك استيشن به يك استيشن ديگر منتقل كنيد به سادگي يك كليك كردن!!!

»  ثبت شناسه بدون نياز به ايجاد كاربر : مي توانيد براي كاربران عمومي (كساني كه اكانت ندارند) نام و نام خانوادگي وارد نماييد تا در گزارش گيري ها نمايش داده شود.

»  گزارش گيري به صورت Html ، Text و Access: مي توانيد گزارش روزانه و يا گزارش كاركرد كل و يا در بازه زماني خاص را به صورت Access يا Html بايگاني نماييد.

»  تعيين حداكثر مدت زمان يا حداكثر مبلغ : به طور مثال مي تواند تعيين كنيد كه يك كاربر يك ساعت يا مثلا هزار تومان از استيشن استفاده نمايد.

»  بهينه سازي Registry : اين نرم افزار در صورت نياز مي تواند با بهينه سازي رجيستري ويندوز بخش هاي غير ضروري و خطرناك ويندوز را ببندد و در واقع سيستم را Restrict نمايد.

»  امكان نمايش ميزان كاركرد يا ميزان بالانس كاربران براي آنها در سيستمي كه نشسته اند.

»  ارسال پيام براي كاربران يا كاربران خاص

»  مانيتورينگ سيستم ها و مشاهده صفحه نمايش كاربر و در عین حال کنترل کامل رو استیشن و تایپ و استفاده از موس به صورتی که انگار واقعا در پشت سیستم کاربر حضور دارید.
 


»  دسترسي كامل به MyComputer سيستم ها : در واقع با اين نرم افزار مي توان به تمامي درايو هاي سيستم كاربر از طريق سيستم سرور دسترسي پيدا كرد و امكاناتي از جمله حذف، كپي و انتقال را بر روي آنها انجام داد. يا بطور مثال فايل هاي ذخيره شده در سيستم را دريافت نمود و يا عكس هاي ذخيره شده را مشاهده نمود. در هنگام مشاهده فايل هاي كلاينت توسط مدير در «سيستم خود» با دابل كليك بر روي هر فايل آن فايل در سيستم كاربر توسط نرم افزار مربوطه باز مي شود. به طور مثال با دابل كليك بر روي فايل با پسوند doc آن فايل توسط نرم افزار Word براي كاربر باز مي شود. يا با دابل كليك بر روي فايل هاي اجرايي آن فايل و برنامه براي كاربر اجرا مي گردد. اين قابليت به اصطلاح Remote FileManager مي باشد.
 
»  قفل كردن سيستم ها : مي توان سيستمي و يا سيستم هايي را به طور دلخواه قفل نمود. سيستم هايي را به حالت فقط اكانتي برد و سيستم هايي را به حالت استفاده آزاد (سيستم اتوماتيك) قرار داد

»  امكان پسورد گذاري بر روي برنامه مدير : در صورتي كه امكان استفاده ديگران از كامپيوتري كه شما استفاده مي كنيد مي باشد و مي خواهيد مانع دسترسي آنها به بخش مديريت برنامه شويد ميتوانيد پسورد را براي بخش هاي مختلف برنامه فعال نماييد.

»  امكانات ديگري از جمله روشن نمودن و خاموش نمودن استيشن ها، ريستارت نمودن، لاگ آف نمودن و ...

»  ارسال فايل براي كاربران و ارسال آپديت برنامه به صورت Direct

»  تنظيمات ديگري مانند تنظيم ساعت سيستم ها تنظيم تاريخ سيستم ها و خالي نمودن سطل زباله سيستم ها و اجراي نرم افزار براي استيشن ها

»  باز نمودن وب سايت خاص در هر لحظه براي كاربران

»  تايپ نمودن به جاي كاربران

»  بستن برنامه خاص در هر لحظه

»  خاموش نمودن و يا لاگ آف نمودن استيشن ها به صورت تايمر كه اين تايمر براي كاربران ارسال مي شود و آنها متوجه مي شوند كه به طور مثال تا پنج دقيقه ديگر كافي نت تعطيل مي باشد.

»  امكان تعريف بيشمار نرم افزار مدير : اگر كافي نت شما توسط دو يا چند سيستم مديريت ميشود مي توانيد بر روي هر دو يا چند سيستم كافي نت خود را مديريت كنيد.

»  امكان تعريف بيشمار گروه نرم افزار كاربر : در صورتي كه كافي نت شما از دو يا چند بخش مجزا تشكيل شده و مي خواهيد اين بخش ها را نيز به صورت مجزا مديريت كنيد TurboNetManager اين قابليت را دارا مي باشد.

»  امكان باز و بسته نمودن درايو سي دي رام ها اگر مي خواهيد ببينيد كه در درايو ها ‍CD جا نمانده باشد.

»  امكان ايجاد ميانبر براي دستورات پر كاربرد : به طور مثال اگه مرتبا مجبوريد كه وبسايتي را براي كاربران باز كنيد مي توانيد براي اين دستور ميانبري ايجاد نماييد تا در استفاده هاي بعدي از اين ميانبر استفاده كنيد.

»  سيستم تهيه پشتيبان از اطلاعات

»  و امكانات بسيار ديگر  كه در اين مجموعه گرد هم آمده است.